Nyheter

Förenklad kommunikation med kundportalen Min Betong

Thomas Betong erbjuder alla kunder tjänsten Min Betong® som är en kundportal för att underlätta och effektivisera hanteringen av betongleveranser. Med digitala följesedlar, beställningar, arbetsplatser och fakturor får kunden en enkel överblick över sitt byggprojekt.

Något som spar både tid och pengar för kunderna. Man kan kostnadsfritt ansluta sig till tjänsten och som kund får man tillgång till information kring leveranser samt ladda ned digitala följesedlar.

Betaltjänsten ger utökade möjligheter att hantera beställningar, arbetsplatser och fakturor. Via push-notiser i mobilen kan man också direkt få information om när nästa betongleverans är på väg vilket underlättar planering och hantering av arbetsflödet på byggarbetsplatsen.

Att snabbt få rätt information om förväntade eller utförda leveranser via en kundportal ger en ökad trygghet för kunden. Efterfrågan på digitala tjänster växer och att vi ser stora vinster med att säkerställa att all viktig information finns tillgänglig för våra kunder. Det minskar risken för eventuella avbrott eller missförstånd och vi får nöjdare kunder, säger Joakim Bjelkstam, affärsområdeschef Betong på Thomas Betong AB.

Om Thomas Betong AB:

Thomas Betong är ett svenskt företag med över 60 års erfarenhet av att producera fabriks- och prefabricerad betong till både husbyggnad och anläggningskonstruktioner. Fabriksbetong tillverkas i 36 betongfabriker och prefabricerade betongelement kommer från tre fabriker. Utöver betong erbjuder företaget bred service inom betongteknisk rådgivning, projektering, transport och pumpning. Antal anställda är 380, omsättning 1,75 miljard SEK (2018).

Thomas Betong ingår i den svenska, familjeägda koncernen Thomas Concrete Group AB med verksamhet i Sverige, Norge, USA, Tyskland och Polen.

minbetong.se